Direktlänk till inlägg 13 april 2013

Grattis till mig själv på min födelsedag :-p

Av Teresia Alexandra - 13 april 2013 19:10

Ett år äldre och närmre 30 än 20.... Men fortfarande ung och pigg... Eller å andra sidan är jag nog inte så pigg, men det har med överskottsvikten att göra:P lite mer än två veckor kvar till lillen ska komma... Skulle vart bra om han får för sig komma nu innan flytten nästkommande måndag :) annars får han gärna stanna där till efter den 5:e!
Vart iväg och bowlat idag,svårt när man känner sig som en bowlingklot hela jag men skoj var det :) Ida var så duktig med och vi log rätt så jämnt till poängmässigt...

Nu blir det gos med min docka och hoppas det kommer något bra på tv:en ,å sedan läggdags om en liten stund :) ha trevlig lördagskväll allihop, natti natt !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Teresia Alexandra - 11 april 2013 17:27

Igår var det föräldrarmatch för Idas hockey , som vanligt så är det ju trist att inte jag kunde ställa upp... Men Ida hade tur att Ted kunde vara med, hon var så glad för det min skrutta:) Går snart in i vecka 38... Får blandade känslor över det ...

Av Teresia Alexandra - 6 april 2013 18:42

Jag är så trött att vara rund som en bulle och att inte kunna göra någonting nästan... Något jag saknar otroligt mycket är att kunna lyfta upp min lilla Ida i famnen och krama om henne, men snart kan jag göra det igen :) Är så trött på att inte ...

<3

Av Teresia Alexandra - 5 april 2013 16:39

Sitter och funderar på om jag ska ta mig en liten tupplur, så jag orkar vara vaken lite längre ikväll och ha myskväll med Ida, titta på lets dance med henne å se vem hon tycker är finast idag, då det alltid blir den hon hejar på :) Idag åkte mamma o...

Av Teresia Alexandra - 2 april 2013 10:19

Nu är det så nära... Känner på mig i kroppen att det är på G, olustig känsla och annan slags verk med! Ska bli skönt att bli av med denna klumpkroppen och värken:) å mysigt å få en liten bebis till våran familj :) Idag är det dags att gå till läkare...

Av Teresia Alexandra - 20 mars 2013 14:43

Vart kom denna dumma snön ifrån nu då :( livsfarligt med då det vart så kallt och är fullt med is under... Skulle hämta Ida från skolan och hur försiktigt jag än gick lyckades jag halka, fick ta imot med smalbenet då jag var rädd att hamna på magen, ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards