Direktlänk till inlägg 7 mars 2013

<3

Av Teresia Alexandra - 7 mars 2013 21:05

Vart hos BM idag och bebisen Har lagt sig tillrätta , känns skönt att Veta samtidigt som det känns lite skrämmande... Det känns som evigheter kvar, trots att det är cirka 8.V kvar bara....

Letat överallt efter Paul franks filt, en som är svart på ena sidan och röd på andra... Men finns inte någonstans att beställa :( men hittar ju hundratals andra saker jag vill köpa i det märket ... Så jäkla sött/coolt ... Vill ta en shoppingtur nu och handla saker för det börjar bli så trist att beställa allt via nätet nu! Känslan när man ser kläderna som är så små och söta uppstår inte riktigt på samma vis via skärmen som det gör i verkligheten :P

Längtar så tills man kan gå ut och promenera, fick sådana vårkänslor när jag såg alla fina svanar igår, hoppas vädret blir bättre snart så man kan ta fram cykeln till Ida med så hon får cykla igen, men cykeln ser så liten ut nu mot vad den gjorde i höstas, hon har vuxit så mycket på längden min lilla docka.

Haft en myspys kväll med Ida ikväll, hon är så duktig och go min solstråle <3 hon ska ha övernattning imorgon med hockeyn, jag vet inte vem som är mest nervös, hon eller jag?!, hon har sett fram imot detta ett par dagar nu samtidigt som hon tycker det är pirrigt... Men är hundra på att hon kommer tycka det är skoj :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Teresia Alexandra - 13 april 2013 19:10

Ett år äldre och närmre 30 än 20.... Men fortfarande ung och pigg... Eller å andra sidan är jag nog inte så pigg, men det har med överskottsvikten att göra:P lite mer än två veckor kvar till lillen ska komma... Skulle vart bra om han får för sig komm...

Av Teresia Alexandra - 11 april 2013 17:27

Igår var det föräldrarmatch för Idas hockey , som vanligt så är det ju trist att inte jag kunde ställa upp... Men Ida hade tur att Ted kunde vara med, hon var så glad för det min skrutta:) Går snart in i vecka 38... Får blandade känslor över det ...

Av Teresia Alexandra - 6 april 2013 18:42

Jag är så trött att vara rund som en bulle och att inte kunna göra någonting nästan... Något jag saknar otroligt mycket är att kunna lyfta upp min lilla Ida i famnen och krama om henne, men snart kan jag göra det igen :) Är så trött på att inte ...

<3

Av Teresia Alexandra - 5 april 2013 16:39

Sitter och funderar på om jag ska ta mig en liten tupplur, så jag orkar vara vaken lite längre ikväll och ha myskväll med Ida, titta på lets dance med henne å se vem hon tycker är finast idag, då det alltid blir den hon hejar på :) Idag åkte mamma o...

Av Teresia Alexandra - 2 april 2013 10:19

Nu är det så nära... Känner på mig i kroppen att det är på G, olustig känsla och annan slags verk med! Ska bli skönt att bli av med denna klumpkroppen och värken:) å mysigt å få en liten bebis till våran familj :) Idag är det dags att gå till läkare...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards