Direktlänk till inlägg 6 mars 2013

:)

Av Teresia Alexandra - 6 mars 2013 16:46

Vi har äntligen fått köpt barnvagn nu, känns otroligt skönt att ha det avklarat... En svart kronan duo 2013 , Super skön känsla att ha allt det viktigast inhandlat:) och även fått köpt den vagnen man verkligen vill ha.. Det var den och bugaboo cameleon som var det enda vagnarna jag fastnade för, men ville helst ha en vagn utan snurrhjul där fram,då jag bland annat hade en sådan till Ida när hon var liten och blev skogstokig på de hjulen trots att de gick att låsa... Men smaken är som baken - Delad :) bara sjukt att det är så dyrt med barnvagnar som det är, tycker det ska kosta mycket mindre!!

Ida har även fått en present idag, hon har sparat ihop pengar till att köpa ett nytt Wii spel, monster high ,men inte hittat den någonstans, så sa hon att hon ville ha Mario spelet istället då, så vi köpte super Mario bros , hon tyckte det var superskoj, men frågan är om hon får ha det för sig själv när vi är två till som tycker om att spela det :D

Imorgon är det dags för bebiskoll igen, skönt att alla dessa läkarmöten och mvc möten snart är över, för fy så trist det är nu! Fast å andra sidan startar spring hos BVC istället, men det är en helt annan sak :)

Det droppar från huskanterna nu, härligt,snön försvinner mer och mer :D känns skönt då jackan jag får stängt snart spricker, och jackan jag helst använder inte går att stänga alls... Ska bli härligt när lillen kommer så man kan komma i bättre form och slippa känna sig som en osmidig klump som helst skulle rulla fram.... Så nu får klockan ticka på lite snabbare tycker jag!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Teresia Alexandra - 13 april 2013 19:10

Ett år äldre och närmre 30 än 20.... Men fortfarande ung och pigg... Eller å andra sidan är jag nog inte så pigg, men det har med överskottsvikten att göra:P lite mer än två veckor kvar till lillen ska komma... Skulle vart bra om han får för sig komm...

Av Teresia Alexandra - 11 april 2013 17:27

Igår var det föräldrarmatch för Idas hockey , som vanligt så är det ju trist att inte jag kunde ställa upp... Men Ida hade tur att Ted kunde vara med, hon var så glad för det min skrutta:) Går snart in i vecka 38... Får blandade känslor över det ...

Av Teresia Alexandra - 6 april 2013 18:42

Jag är så trött att vara rund som en bulle och att inte kunna göra någonting nästan... Något jag saknar otroligt mycket är att kunna lyfta upp min lilla Ida i famnen och krama om henne, men snart kan jag göra det igen :) Är så trött på att inte ...

<3

Av Teresia Alexandra - 5 april 2013 16:39

Sitter och funderar på om jag ska ta mig en liten tupplur, så jag orkar vara vaken lite längre ikväll och ha myskväll med Ida, titta på lets dance med henne å se vem hon tycker är finast idag, då det alltid blir den hon hejar på :) Idag åkte mamma o...

Av Teresia Alexandra - 2 april 2013 10:19

Nu är det så nära... Känner på mig i kroppen att det är på G, olustig känsla och annan slags verk med! Ska bli skönt att bli av med denna klumpkroppen och värken:) å mysigt å få en liten bebis till våran familj :) Idag är det dags att gå till läkare...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards